Kampania „Polska mówi #aaa!” zgłoszona do plebiscytu Gwiazdy CEDE 2018

Kampania „Polska mówi #aaa!”, która w lutym i marcu wspierała obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2018, została zgłoszona do internetowego plebiscytu „Gwiazdy CEDE” w kategorii Edukacja/IT. Głosowanie rozpocznie się 9 czerwca.

Gwiazdy CEDE to jedyny branżowy plebiscyt, w którym o zwycięstwie decydują internauci. Zgłoszenie produktu do jednej z czterech kategorii: sprzęt, materiały, profilaktyka, edukacja/IT, jest bezpłatne. Informacja o kampanii (wraz ze zdjęciem i/lub filmem) zostanie opublikowana na: cede.plwww.cedenews.pl oraz oficjalnym fanpage CEDE. Głosowanie na www.cede.pl rozpoczyna się 9 czerwca i potrwa do zakończenia pierwszego dnia wystawy, czyli 20 września br. Uczestnicy mają możliwość podglądu na bieżąco. Zwycięzcy zostaną wyróżnieni statuetkami podczas uroczystej Gali. Zwycięskie produkty będą zaprezentowane w Alei Gwiazd w pasażu pomiędzy pawilonami MTP.

Informacje, o tym jak zagłosować na kampanię wkrótce pojawią się na stronie PTS oraz w mediach społecznościowych.

„Polska mówi #aaa!” to pierwsza w historii PTS ogólnopolska kampania promująca zdrowie jamy ustnej.  Ideą akcji była edukacja stomatologiczna, upowszechnienie Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2018 (20 marca) oraz jego wartości. Do społeczeństwa docieraliśmy m.in.: poprzez stronę internetową (www.polskamowiaaa.pl), social media, spot TV, kampanię ekranową na dworcach PKP w 10 miastach (blisko 100 tysięcy wyświetleń), cykl bezpłatnych badań w mobilnych gabinetach, publikacje na łamach „Gazety Wyborczej” oraz mediów ogólnopolskich i branżowych, patronaty medialne, kreacje reklamowe, plakaty i ulotki. Istotną wartością akcji były projekty realizowane przez gabinety dentystyczne, szkoły i przedszkola. Wszystkie znalazły się na interaktywnej mapie kampanii. Ambasadorami kampanii byli m.in. Maciej Musiał i Piotr Rubik oraz cenieni przedstawiciele środowiska. Zwieńczeniem kampanii był list do Premiera RP.

– Po raz pierwszy w Polsce obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej nabrały takiego znaczenia. Udało nam się zaktywizować do działania setki gabinetów, szkół i przedszkoli. Przez kilka tygodni dentystyczne social media pełne były informacji o kampanii i jej odsłonach. Uczestnicy i obserwatorzy podkreślali jej nowoczesną formułę, interaktywność, wyrażając chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach – podkreślają organizatorzy.

Współorganizatorami kampanii byli: NIL, BAD, ewiDENTniepr. Akcja będzie kontynuowana.