"Klinika bez Bólu" - ruszyła kampania online z Polska Press

Aktualności

“Klinika bez Bólu” – ruszyła kampania online z Polska Press

13 listopada ruszyła internetowa kampania wydawnictwa Polska Press, mająca na celu promocję placówek uczestniczących w ogólnopolskim programie „Klinika bez Bólu”, który realizowany jest pod Honorowym Patronatem PTS. Dzięki projektowi, o sieci gabinetów przełamujących stomatologiczne stereotypy, dowie się nawet kilkaset tysięcy Polaków. Co najważniejsze, wiadomość precyzyjnie dotrze do lokalnych społeczności wokół gabinetów.

Polska Press Grupa to jedna z największych grup medialnych w Polsce. Wydawnictwo jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych.

– W każdym regionie Polski przekazujemy czytelnikom rzetelne informacje i dajemy użyteczne produkty, które poprawiają wygodę ich życia. Codziennie dostarczamy sprawdzone, najświeższe, najważniejsze wiadomości. Nasze gazety i serwisy internetowe stanowią główne źródło informacji dla mieszkańców regionu – podkreśla Polska Press.

Czytaj także: 

Program “Klinika bez Bólu” pod patronatem PTS

Dr Maciej Michalak: w gabinecie stomatologicznym nie musi boleć

“Klinika bez Bólu” – ruszają szkolenia dla dentystów

Według rankingów Polska Press zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie, a serwisy grupy odwiedza blisko 17 mln użytkowników. Ponad 60% polskich internautów czyta informacje na stronach Polska Press.

Internetowa kampania promująca program „Klinika bez Bólu” zakłada publikację tekstów na miejskich portalach np. bielskobiala.naszemiasto.pl, lodz.naszemiasto.pl czy brzeziny.naszmiasto.pl. W sumie akcja przeprowadzona będzie w blisko 70 serwisach informacyjnych w całym kraju. Dzięki unikalnemu formatowi promocji informacja o gabinecie precyzyjnie dotrze do lokalnej społeczności.

– To prawdopodobnie pierwsza taka kampania realizowana w branży stomatologicznej. Uznaliśmy, że choć program „Klinika bez Bólu” ma wymiar ogólnopolski, to gabinety należy promować lokalnie. Dzięki właściwemu targetowaniu i odpowiedniej komunikacji skracamy dystans pomiędzy potencjalnymi pacjentami z danego miasta, a kliniką – wyjaśniają organizatorzy.

Oprócz tekstów, w których dodatkowo „zaszyte” są nazwy oraz adresy, w tym stron internetowych klinik, Polska Press przeprowadzi kampanię na Facebook. Informacja o programie „Klinika bez Bólu” pojawi się również w Lokalnych Ofertach (baner).

Tygodniowa kampania z wydawnictwem Polska Press, to jeden z elementów działań promocyjnych organizatorów programu. Już wcześniej przeprowadzono pierwszy etap targetowanych kampanii Google AdWords oraz w serwisie Facebook. Uczestnicy otrzymali już także pierwsze pakiety materiałów informacyjno-edukacyjnych (ulotki, plakaty, stickery).

Przypomnijmy, ogólnopolski program “Klinika Bez Bólu”, to odpowiedź na wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego (Patron Honorowy). Wynika z nich, że blisko ¾ Polaków 75 proc. pacjentów obawia się bólu podczas leczenia zębów, a zdecydowana większość (blisko 77 proc.) zaznała bólu w gabinecie stomatologicznym. Bolało połowę respondentów, którzy kiedykolwiek usuwali ząb. Co trzeci pacjent czuje lęk przed wizytą, dla 44 proc. pacjentów strach ma wpływ na częstotliwość wizyt. Co warte uwagi, aż 85 proc. ankietowanych przyznało, że jest w stanie dopłacić do standardowej ceny aby bezboleśnie usunąć zęba.

Program oficjalnie zainaugurowano 20 września 2019 roku. Obecnie bierze w nim udział blisko 100 gabinetów z 67 miejscowości w całym kraju. Warunkiem przystąpienia placówki stomatologicznej do programu „Klinika bez Bólu” jest m.in. udział w szkoleniach certyfikowanych przez PTS.