Już blisko 400 produktów znajduje się w ofercie platformy zakupowej Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Najtańszy kosztuje 2 zł, cena najdroższego przekracza 45 tysięcy. Zamówienia w MarketPlace zrealizowało już kilkaset osób, a sama platforma w ostatnim czasie przeszła spore zmiany.
– Parafrazując klasyka, zmieniamy szyld i pracujemy dalej. MarketPlace PTS nie jest już wyłącznie platformą, na której można zamówić środki ochrony indywidualnej w dobrych cenach. Owszem, stanowią one większość produktów, ale systematycznie, dzięki współpracy z Partnerami, rozszerzaliśmy asortyment. Ewaluujemy w kierunku platformy z kompleksowym wyposażeniem gabinetów. Już dziś mamy w ofercie blisko 400 produktów w 15 kategoriach. Nie zmienia się główna idea, staramy się negocjować ceny z dostawcami, tak aby były najlepsze dla członków naszego towarzystwa. To nie jest zatem wyłącznie biznes, ale także element nowej misji PTS. Tego do tej pory nie robił nikt – wyjaśnia Piotr Flejszar, pomysłodawca MarketPlace, dyrektor biura ZG PTS.
Od początku istnienia w MarketPlace złożono zamówienia na ponad 10 tysięcy produktów. Trzy najlepiej sprzedające się kategorie to: Rękawice, Maseczki, Kombinezony. Zamawiający wybierają spośród produktów 16 firm.