„Stomatologiczny Taktyk Negocjacyjny”, to zdecydowanie więcej niż książka. Historia projektu lek. dent. Huberta Gołąbka, cenionego endodonty młodego pokolenia, specjalisty od pracy w powiększeniu, stanowi znakomite studium przypadku pokazujące, że pośród licznych zawodowych obowiązków można znaleźć czas na spełnianie marzeń i pomoc innym.
Z pewnością słyszeliście już książce „Stomatologiczny Taktyk Negocjacyjny”. W ostatnich tygodniach huczą o niej media społecznościowe, w szczególności Facebook oraz YouTube. My o niej piszemy, chociażby dlatego, iż Polskie Towarzystwo Stomatologiczne od początku wspiera ten ambitny i unikalny projekt. Co więcej, prof. Marzena Dominiak, prezydent PTS została zaproszona do Loggi Autorytetów, czyli wąskiego grona konsultantów tej pozycji. O projekcie piszemy na pts.net.pl przede wszystkim dlatego, że broni się on jakością i świeżością – no bo ile znamy książek dedykowanych stomatologom, które uczą trudnej sztuki negocjacji?
– To poradnik, dzięki któremu odnajdziesz się w coraz bardziej złożonych biznesowych aspektach każdej prowadzonej działalności stomatologicznej – wyjaśnia skrótowo treść książki autor.
Gołąbek zwraca uwagę, że współczesne programy nauczania akademickiego na uczelniach medycznych w większości przypadków nie zaspokajają w wystarczającym stopniu wymagań dzisiejszego, medycznego rynku pracy. Dentystów – szczególnie tych młodych – przygniata coraz większa złożoność obowiązków prawno-formalnych prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie opieki stomatologicznej, jak i ogólnomedycznej i wymaga umiejętności zupełnie niezwiązanych ze zdobytymi przez lata zdolnościami leczniczymi.
– Kompetencje miękkie, do których między innymi należą umiejętności prowadzenia negocjacji, okazują się głównym wyznacznikiem gwarantującym wykorzystanie zdobytych zdolności leczniczych. Nie posiadając opanowanych umiejętności z tego pola, nie jest możliwym zdobycie upragnionej pracy, korzystny zakup sprzętu, czy wreszcie przekonanie pacjenta do swoich kompetencji i umiejętności, szczególnie w sytuacji kryzysowej. Jako praktykujący lekarz dentysta, znając bezpośrednio z własnego doświadczenia trudności i kwestie wymagające szczególnej uwagi w prowadzeniu działalności stomatologicznej, stworzyłem poradnik, który przystępnie zaznajomi Cię ze wspomnianymi zagadnieniami – zachęca.
Dlaczego wierzyć temu młodemu człowiekowi (absolwent AD 2013)? Po pierwsze, jego solidne wykształcenie medyczne (WUM i University of Pennsylvania) uzupełniają ukończone studia biznesowe. Taktyka negocjacji biznesowych była przedmiotem pracy dyplomowej na Podyplomowych Studiach Zarządzania Podmiotami Leczniczymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pozytywne oceny zmotywowały dr Gołąbka do roszerzenia pracy i publikacji jej w formie książki. Po drugie, swoim autorytetem za autorem poręczyli uznani eksprerci: wspomniana już prof. Marzena Dominiak, dr n. ekon. Grzegorz Myśliwiec (SGH Warszawa), Ewa Mastalerz (CEDE), prof. Dorota Olczak-Kowalczyk (konsultant krajowy w dziedzinie stomatologii dziecięcej), dr n. med. Maciej Michalak (Be Active Dentist), Krzysztof Powolny, dyrektor Acteon Group na Europę Wschodnią i Azję, Paweł Wencel (Klub Inteligencji Biznesowej) czy Paweł Sroczyński (ICAN Institute).
– Nie mam 30-letniego doświadczenia, ale jestem przedsiębiorcą od wielu lat i doskonale wiem, z jakimi problemami natury biznesowej muszą każdego dnia mierzyć się moje koleżanki i moi koledzy. Postanowiłem napisać tę książkę, aby podzielić się własnymi obserwacjami. Treść podparłem solidną bibliografią, skonultowałem ją z cenionymi ekspertami z różnych dziedzin i oto jest – poradnik, który w praktyczny sposób uczy jak oszczędzać własne pieniądze na zawieraniu korzystniejszych transakcji, uzyskiwać rozsądne umowy, utrzymywać pozytywne relacje i przede wszystkim – więcej zarabiać – podkreśla Hubert Gołąbek.
“Stomatologiczny Taktyk Negocjacyjny” bynajmniej nie jest jednak projektem zarobkowym. Wprawdzie kosztuje 49 złotych (96 stron wiedzy!), ale warto zwrócić uwagę, że książka została wydana w formule self-publishing. Autor zajął się samodzielnie właściwie wszystkim. Oprócz tego, że stworzył „content”, czuwał nad tworzeniem projektów okładki, grafik, nadzorował edycję i korektę tekstu, osobiście pilnował druku, wreszczcie – samodzielnie wykonuje tytaniczną pracę promocyjną. Co więcej, postanowił, że cały dochód z przedsprzedaży zostanie przeznaczony dla dzieci z domów dziecka. Ta decyzja zyskała nie tylko duże uznanie internautów, ale także Kanclerza Międzynarodowej Kapituły Orderu Uśmiechu Marka Michalaka, który objął akcję w domach dziecka Honorowym Patronatem.
Do końca dnia (31 stycznia) książkę można kupić w przedsprzedaży. Zdecydowanie polecamy!
KUP ONLINE – www.stomatologicznytaktyknegocjacyjny.pl