!MATERIAL PROMOCYJNY PARTNERA!
Czy w Twoim gabinecie lub aptece można płacić zarówno gotówką jak i bezgotówkowo? Niemal co trzeci Polak (29%) przyznał, że brakuje mu możliwości wyboru płatności bezgotówkowej w przychodniach[1]. Prywatne gabinety stomatologiczne, lekarskie czy apteki to miejsca, gdzie klienci również oczekują możliwości wyboru metod płatności. Tym bardziej, że cenę za usługę stomatologiczną i medyczną czy koszt leków trudno z góry oszacować, co często wiąże się z koniecznością dodatkowych wypłat w bankomacie.
W Polsce już blisko 2/3 płatności realizowanych jest bezgotówkowo, a wartość transakcji bezgotówkowych przewyższa te realizowane gotówką[2]. Oferowanie różnych metod płatności to wyjście naprzeciw potrzebom klientów – zwiększenie ich komfortu płatności oraz większe bezpieczeństwo transakcji.
Fundacja Polska Bezgotówkowa oferuje medykom, stomatologom, aptekarzom, weterynarzom oraz wszystkim przedsiębiorcom i osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą bezpłatne terminale płatnicze lub dostęp do aplikacji umożliwiającej przyjmowanie płatności bezgotówkowych na telefonie. Przedsiębiorcy, którzy skorzystają z oferty przez okres 12 miesięcy będą zwolnieni z kosztów obsługi transakcji do kwoty 100 tys. zł obrotu na terminal. To oznacza, że wprowadzenie rozwiązania, które może znacznie zwiększyć atrakcyjność usług i przyciągnąć klientów jest w zasięgu ręki i w dodatku nie wymaga od właścicieli dodatkowych inwestycji. Do Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa dołączyło już ponad 450 tys. podmiotów, w tym niemal 47 tys. z sektora zdrowia oraz ponad 1500 aptek[3].
– Korzystanie z płatności bezgotówkowych zwiększa przejrzystość transakcji, skraca i ułatwia pracę osób przyjmujących płatności, jest odpowiedzią na potrzeby klientów oraz wspiera rozwój małych i mikroprzedsiębiorstw. Program Polska Bezgotówkowa oferuje wszystkim podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą, które nie mają i nie miały terminala, bezpłatny dostęp do tego urządzenia lub do aplikacji, która umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą smartfona lub tabletu, na którym zostanie zainstalowana. To oznacza, że lekarz prowadzący gabinet, czy właściciel apteki nie musi nawet posiadać dodatkowego urządzenia, a może przyjmować płatności bezgotówkowe bezkosztowo i bez zbędnego wysiłku zwiększyć innowacyjność swoich usług – mówi Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Chcesz wziąć udział w Programie i otrzymać bezpłatny terminal lub skorzystać z terminala w telefonie? Zgłoś się: https://polskabezgotowkowa.pl/dla-firm/oferta/
***
Fundacja Polska Bezgotówkowa
Fundacja została powołana w celu podejmowania działań w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce, w szczególności poprzez rozbudowę sieci akceptacji instrumentów płatniczych, upowszechnianie i promocję obrotu bezgotówkowego, a także działania na rzecz budowy innowacji technologicznych w płatnościach. Interesariuszami Fundacji są: Mastercard, Visa, Ministerstwo Finansów, Związek Banków Polskich, a także banki i agenci rozliczeniowi.
***
Kontakt dla mediów
Fundacja Polska Bezgotówkowa
Edyta Piaszczyk
Manager
Obszar Komunikacji i PR
epiaszczyk@polskabezgotowkowa.pl
[1] Badanie Maison&Partners na panelu badawczym Ariadna, 2022.
[2] Badanie Fundacji Polska Bezgotówkowa „Zwyczaje płatnicze Polaków a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce”, 2022
[3] Dane wewnętrzne Fundacji Polska Bezgotówkowa