rwa internetowy plebiscyt Gwiazdy CEDE. W kategorii Edukacja/IT, o zwycięstwo rywalizuje kampania społeczna „Polska mówi #aaa”, zrealizowana przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne. Liczymy na Wasze wsparcie!
Gwiazdy CEDE, to pierwszy w historii polskiej stomatologii plebiscyt, w którym nie ma tradycyjnego, kilkuosobowego jury. Głos „w sprawie” mają wszyscy uczestnicy CEDE 2018 (tzw. Zwiedzający) oraz uczestnicy Kongresu Unii Stomatologii Polskiej. Tylko uzyskanie takiego statusu uprawnia do wskazania ulubionych produktów w czterech kategoriach: Sprzęt, Materiały, Profilaktyka oraz wspomnianej już Edukacja/IT. Aby to zrobić, należy zarejestrować się lub zalogować (dla tych, którzy byli uczestnikami CEDE lub Kongresu w poprzednich edycjach) w systemie on-line na www.cede.pl.
Co dalej? W panelu należy odszukać zakładkę „Gwiazdy CEDE”, a następnie wybrać kategorię i produkt. Uczestnik może zagłosować na jeden produkt w każdej z czterech kategorii. Kliknięcie „TAK” w okienku głosowania jest nieodwracalne.
Przypomnijmy, że do walki o prestiżowe statuetki oraz miejsce w Alei Gwiazd stanęły 52 produkty. Apetyt na zwycięstwo ma 37 wystawców.
Głosowanie zakończy się 20 września o godz. 16:00. Ogłoszenie wyników nastąpi chwilę później, podczas uroczystości w centralnym punkcie pasażu MTP, tuż przed koncertem Waldemara Malickiego „Co tu jest grane?” (wstęp wolny).
Spośród wszystkich, którzy wezmą udział w głosowaniu organizatorzy wylosują dwa podwójne zaproszenia na imprezę integracyjną brejkDENS (21 września, Ułan Browar), podczas której odbędą się m.in. warsztaty latino oraz Dentystyczny Turniej Bilardowy.
Czytaj także: Spot kampanii “Polska mówi #aaa” w TVP
„Polska mówi #aaa!” to pierwsza w historii PTS ogólnopolska kampania promująca zdrowie jamy ustnej. Ideą akcji była edukacja stomatologiczna, upowszechnienie Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2018 (20 marca) oraz jego wartości. Do społeczeństwa docieraliśmy m.in.: poprzez stronę internetową (www.polskamowiaaa.pl), social media, spot TV, kampanię ekranową na dworcach PKP w 10 miastach (blisko 100 tysięcy wyświetleń), cykl bezpłatnych badań w mobilnych gabinetach, publikacje na łamach „Gazety Wyborczej” oraz mediów ogólnopolskich i branżowych, patronaty medialne, kreacje reklamowe, plakaty i ulotki. Istotną wartością akcji były projekty realizowane przez gabinety dentystyczne, szkoły i przedszkola. Wszystkie znalazły się na interaktywnej mapie kampanii. Ambasadorami kampanii byli m.in. Maciej Musiał i Piotr Rubik oraz cenieni przedstawiciele środowiska. Zwieńczeniem kampanii był list do Premiera RP.
– Po raz pierwszy w Polsce obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej nabrały takiego znaczenia. Udało nam się zaktywizować do działania setki gabinetów, szkół i przedszkoli. Przez kilka tygodni dentystyczne social media pełne były informacji o kampanii i jej odsłonach. Uczestnicy i obserwatorzy podkreślali jej nowoczesną formułę, interaktywność, wyrażając chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach – podkreślają organizatorzy.
Współorganizatorami kampanii byli: NIL, BAD, ewiDENTniepr. Akcja będzie kontynuowana.