Aktualności

PTS na CEDE 2018: odnowa w pełnej krasie

PTS na CEDE 2018: odnowa w pełnej krasie

Stoisko Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego miało być miejscem „dobrych spotkań” i zdecydowanie było!

Setki inspirujących rozmów, tyle samo wymienionych kontaktów i wizytówek, niezliczone ilości wypitej kawy, tysiące rozdanych ulotek, a nawet konferencja prasowa. CEDE 2018 było okazją do publicznej prezentacji oferty odnowionego Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Okazja bez wątpienia została wykorzystana.

Czytaj także:

Jest nowy Statut PTS

Porozumienie z Ukraińskim Towarzystwem Stomatologicznym

Nowy naczelny “Czasopisma Stomatologicznego”

Wręczono nowe Godności i Odznaki PTS

– Ogromnie cieszymy się, że z zaproszenie do odwiedzenia naszego stoiska skorzystali przedstawiciele Oddziałów PTS z całego kraju, prezesi towarzystw i organizacji stomatologicznych, producenci i dystrybutorzy, a także dziennikarze. Postawiliśmy sobie za cel udowodnienie, że projekt #PTSodnowa nie jest realizowany wyłącznie w strefie marzeń, ale tu i teraz. Z CEDE wracamy zmęczeni, ale pełni nowych pomysłów – podkreśla prof. Marzena Dominiak, prezydent PTS.

Przez trzy dni stoisko CEDE tętniło życiem. Jasne, sprzyjała temu znakomita lokalizacja – w samym centrum pasażu MTP, ale pewnie i bez tego wiele osób odwiedziłoby stoisko, aby na własne oczy przekonać się czym jest #PTSodnowa.

FOTORELACJA ZE STOISKA PTS NA CEDE 2018

– Mamy za sobą wiele ważnych rozmów. Cześć z nich dotyczyło edukacyjnej oferty PTS, inne były poświęcone współpracy z szeroko rozumianym biznesem. Przedmiotem wielu z nich były również planowane kampanie społeczne. Słowo współpraca odmienialiśmy na wszelkie możliwe przypadki. Liczę, że konkrety pojawią się bardzo szybko – mówi prof. Tomasz Gedrange, członek ZG PTS.

On sam, ale i jedenastu innych ekspertów udzieliło wielu porad tym, którzy zdecydowali się wziąć udział w bezpłatnych konsultacjach realizowanych na stoisku. Stolik mentorów PTS odwiedzali doświadczeni i początkujący lekarze, żadne pytanie nie zostało bez odpowiedzi. Projekt z pewnością będzie realizowany w kolejnych latach.

– To było wyjątkowo aktywne trzy dni. Cieszę się ze spotkań odbytych z przedstawicielami Oddziałów PTS w całym kraju. Twarzą w twarz łatwiej wyjaśnić wiele kwestii organizacyjnych, prościej omówić plany na przyszłość. Bardzo cenne były rozmowy z przedstawicielami firm, cieszymy się, że tak wiele wierzy w nasz projekt – dodaje Lucyna Jasińska, dyrektor biura ZG PTS.

Ważnym elementem scenariusza wydarzeń na stoisku PTS był briefing prasowy prof. Marzeny Dominiak. Szefowa PTS – stojąc przed przedstawicielami najważniejszych mediów branżowych – wyjaśniała zmiany jakie zaszły w towarzystwie i przekonywała, że członkostwo w PTS niesie za sobą moc korzyści.

Briefing prasowy: zobacz zarchwizowaną relację na żywo, którą prowadziło Dental Radio.

Warto nadmienić, że na stoisku prezentowane były produkty, które na różnych płaszczyznach uzyskały akceptację, rekomendacje lub uznanie PTS: Zdrowy lizak Mniam Mniam (Znak Akceptacji, Starpharma Sp. z o.o.), Szczoteczka Philips Sonicare (Znak Akceptacji, Philips), płyn do płukania jamy ustnej GUM PAROEX (Znak Akceptacji, Sunstar), Protefik Dental (Quisser Pharma) czy szczoteczki ekologiczne MyEco Brush. Na stoisku można było również zapoznać się z ofertą studiów podyplomowych z zarządzania i marketingu w usługach stomatologicznych i ortodontycznych. Projekt Krakowskiej Szkoły Biznesu został objęty Honorowym Patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.