Marka Philips Sonicare została Gold Partnerem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz kampanii “Polska mówi #aaa” w 2020 roku.
Z ogromną radością informujemy o dopełnieniu formalności związanych z partnerstwem z marką Philips Sonicare. Bez wątpienia to powód do dumy dla całej społeczności Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.
– Partnerstwo z Philips Sonicare pozwala planować szereg aktywności edukacyjnych, profilaktycznych i prozdrowotnych skierowanych do profesjonalistów i pacjentów. Cieszymy się, że światowa marka dostrzega w działalności Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego płaszczyznę do współpracy. Mamy klarowną, wspólną wizję działań dla zdrowia jamy ustnej – podkreśla Piotr Flejszar, dyrektor biura ZG PTS.
Philips Sonicare to 20 lat doświadczenia w zaawansowanej technologii sonicznej. Rezultaty technologii sonicznej Philips Sonicare są potwierdzone w badaniach klinicznych, a rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. Philips Sonicare, to numer 1 szczoteczka soniczna rekomendowana przez dentystów na świecie* i jedyna szczoteczka soniczna zaakceptowana przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne**
Philips Sonicare więcej informacji:
– https://philips.to/3epmswy
– Philips Polska, Philips Sonicare
* Na podstawie badania na próbie ponad 4500 dentystów i higienistek przeprowadzonego w 2018 r. przez Priorities Research w USA, Kanadzie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Japonii,Czechach, Rosji i Chinach.
**Dla modeli: Philips Sonicare DiamondClean Smart, ProtectiveClean 6100; 2020r