Aktualności

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej – przeżyjmy to jeszcze raz (wideo)

Tegoroczne obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej (20 marca) były wyjątkowe, także dzięki PTS, który zainicjował kampanię “Polska mówi aaa”. Zapraszamy do obejrzenia filmowej relacji.

„Polska mówi #aaa!” to pierwsza w historii PTS ogólnopolska kampania promująca zdrowie jamy ustnej. Ideą akcji była edukacja stomatologiczna, upowszechnienie Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2018 (20 marca) oraz jego wartości. Do społeczeństwa docieraliśmy m.in.: poprzez stronę internetową (www.polskamowiaaa.pl), social media, spot TV, kampanię ekranową na dworcach PKP w 10 miastach (blisko 100 tysięcy wyświetleń), cykl bezpłatnych badań w mobilnych gabinetach, publikacje na łamach „Gazety Wyborczej” oraz mediów ogólnopolskich i branżowych, patronaty medialne, kreacje reklamowe, plakaty i ulotki. Istotną wartością akcji były projekty realizowane przez gabinety dentystyczne, szkoły i przedszkola. Wszystkie znalazły się na interaktywnej mapie kampanii.

Po raz pierwszy w Polsce obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej nabrały takiego znaczenia. Udało nam się zaktywizować do działania setki gabinetów, szkół i przedszkoli. Przez kilka tygodni dentystyczne social media pełne były informacji o kampanii i jej odsłonach. Uczestnicy i obserwatorzy podkreślali jej nowoczesną formułę, interaktywność, wyrażając chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.m.in. Maciej Musiał i Piotr Rubik oraz cenieni przedstawiciele środowiska. Zwieńczeniem kampanii był list do Premiera RP. Współorganizatorami kampanii byli: NIL, BAD, ewiDENTniepr. Akcja będzie kontynuowana.