MarketPlace PTS: podsumowanie po dwóch miesiącach

Aktualności

MarketPlace PTS: podsumowanie po dwóch miesiącach

Drugi miesiąc funkcjonowania MarketPlace Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego przyniósł 20 proc. wzrost zamówień w porównaniu do premierowego okresu. Największym zainteresowaniem wśród kupujących cieszą się rękawiczki oraz maseczki o różnym standardzie filtracji.

Statystyki z dwóch pierwszych miesięcy funkcjonowania MarketPlace PTS są dowodem na słuszność nowej inicjatywy towarzystwa. Pomimo pełni lata, w lipcu lekarze dentyści zamówili o 20 proc. więcej produktów (blisko 100) niż w czerwcu.

Aktualnie, klienci MarketPlace PTS mogą wybierać spośród 202 artykułów, podzielonych na 10 kategorii, dostarczanych przez 12 wystawców. O sile projektu stanowią produkty dystrybuowane przez firmy: Argenta, Batist Medical, dogabinetu.pl, Equadent, Extreya, Hol Dental Depot, Novaerus, Safe Touch, Shop Dent, System Czyste Powietrze, uvlampa.pl oraz WARMTEC.

– W omawianym okresie największym zainteresowaniem zamawiających cieszyły się rękawiczki oraz maseczki o różnym standardzie filtracji. Na kolejnych miejscach uplasowały się środki do dezynfekcji. Coraz chętniej zamawiane są także lampy UVC, sterylizatory, oczyszczacze powietrza. Jesteśmy dumni, że w lipcu oferta powiększyła się o artykuły nowych wystawców. To dowód, że projekt się rozwija – komentuje Piotr Flejszar.

Dyrektor Biura ZG PTS zdradza, że w najbliższych miesiącach planowane jest wprowadzenie kolejnych kategorii produktów, związanych szczególnie z higieną jamy ustnej oraz produktów w duchu Green Dentistry. Artykuły będą skierowane do klientów B2B oraz B2C.

– Staramy się regularnie docierać do nowych klientów poprzez komunikację na stronie internetowej PTS, informacje w mobilnej aplikacji PTS, kampanie w mediach spłecznościowych, głównie Facebook oraz LinkedIn, a także poprzez mailingi do członków PTS. To właśnie dla nich dostawcy artykułów przygotowali najlepsze ceny, ale należy podkreślić, że klientem MarketPlace może być każdy – dodaje Flejszar.

Przypominamy, że Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, w ramach MarketPlace, nie prowadzi sprzedaży produktów dostępnych w sklepie, a jedynie udostępnia platformę do złożenia zamówienia na produkty w konkurencyjnych, wynegocjowanych cenach, szczególnie dla Członków PTS.

Czytaj także: 

Poprawa jakości powietrza w gabinetach dentystycznych (Materiał Partnera MarketPlace PTS)

Potrzebny jak MarketPlace PTS

Dołącz do PTS. Udowadniamy, że warto!

Rusza platforma zakupowa PTS!